Περιστατικό αστυνομικής αυθαιρεσίας και ρατσισμού

Μόλις με πήρε μια καλή φίλη τηλέφωνο και μου διηγήθηκε το εξής περιστατικό: «Πριν λίγο, περνούσα με μια φίλη μου, έξω απο το πάρκο Παγκρατίου, επί της Σπ. Μερκούρη. Ομάδα αστυνομικών ζητούσε χαρτιά απο μετανάστες και τους φόβιζε. Σε μια γωνία λίγο πιο ‘κεί κείτονταν αιμόφυρτος με χτυπήματα στο κεφάλι, ένας μετανάστης. Ούτε γύρισαν να τον κοιτάξουν. Κάλεσα ασθενοφόρο, το οποίο ήρθε ενω αυτοί δεν είχαν κάνει ακόμα τίποτα απολύτως. Πήγα και διαμαρτυρήθηκα και μου απάντησαν: Τι θές κυρά μου, ένας λιγότερος. Επειτα δεν άφηναν το ασθενοφόρο να φύγει γιατί ο άνθρωπος δεν είχε χαρτιά».

Αυτά έγιναν πριν δέκα λεπτά. Ο ρατσισμός είναι βαθιά ριζωμένος στην Ελληνική αστυνομία

    • Zed
    • 18 Μαρτίου 2009

    Ε Λ Ε Ο Σ. . .

    • mary rose
    • 18 Μαρτίου 2009

    -»Ενημέρωσα κ γω ασθενοφόρο,αλλά καλέστε σας παρακαλώ κ σεις.Ο κύριος στη γωνία ήταν μαζί του μου είπε τον ξέρει,ας πάει κάποιος να τον προλάβει»..
    -»Ποιος έχει τον ασύρματο»?
    -»…………….»
    -»Να παει καποιος να προλαβει το φιλο του τουλαχιστον»
    Τον άνθρωπο εντωμεταξύ δεν τον κοιτάζει καν!!!
    -»Τι’ναι αυτό τώρα στο κεφάλι του,τρύπα»?
    προσπαθεί να τον μετακινήσει με το πόδι..
    -»Μην τον κουνάτε έχει χτυπήσει στο κεφάλι»
    έρχεται άλλος ένας,αρχίζει κ μαζεύεται κόσμος,ο »άλλος»αρχίζει να του φωνάζει:»χαρτιά έχεις»?
    -»καλά πως θα σας δώσει χαρτιά ο άνθρωπος στην κατάστασή του»?
    αρχίζει κ του σηκώνει μπλούζες,μανίκια..τον ψάχνει..μόλις βλέπει τατουάζ κ σημάδια ,σταματάει..
    οι υπόλοιποι αστυνομικοί σε απόσταση λίγων μέτρων..ο άνθρωπος ήταν μπροστά στα μάτια τους,δεν γίνεται να μην τον είχαν δει πριν από μένα..δεν γίνεται να πρόλαβαν το φίλο του να του ζήτησαν χαρτιά, να μην τα είχε και να τον αφήνουν να φύγει για δεύτερη φορά ενώ γι’αυτόν το λόγο καθόντουσαν στην είσοδο του άλσους,αυτούς είδα πρώτα να κάνουν ελέγχους κ μετά τον άνθρωπο αιμόφυρτο στο πεζοδρόμιο..
    ίσως έχει δίκιο το φιλαράκι μου..κ λίγα γράφονται,για πολλά κ διάφορα που γίνονται..βγήκα έξω απ’το σπίτι μου ενώ δεν έπρεπε λόγω κουτσαμάρας-δυστυχώς??-ευτυχώς??!!
    Λίγο αργότερα έμαθα πως ο άνθρωπος μπλέκει συχνά σε καυγάδες κ μάλλον μεταξύ τους έγινε κάποια φασαρία..Μήπως αυτό αναιρεί την αδιαφορία κ στάση των αστυνομικών ..??Και αν όντως έγινε φασαρία πως γίνεται να μην είδαν,να μην άκουσαν,όταν η απόσταση που τους χώριζε ήταν μόλις ελάχιστα μέτρα??..το finale?»Μην αφήσεις το ασθενοφόρο να φύγει,να ξέρουμε που τον πάνε»
    Και η ζωή συνεχίζεται..???

  1. Δεν είμαστε καλά μου φαίνεται. Και ύστερα έχουν το θράσος να νεκρανασταίνουν νόμους όπως η εξύβριση αρχής και να ποινικοποιούν την κουκούλα όπως διέταξε ο «μετριοπαθείς» Καρατζαφέρης λίγες μέρες πριν.
    Ντροπή πια.

    • mahi
    • 18 Μαρτίου 2009

    Συγνωμη,εγω την ταυτοτητα μου,την εχω σε ενα συρταρι.Αν χτυπησω κατα «λαθος»σε κανεναν αστυνομικο,θα μπορουσε καποιος να ερθει σπιτι και να παρει την ταυτοτητα,να τη δειξει στην εξουσια???Η να περιμενω να ερθει η μανα μου απο το χωριο????

  2. Τη στιγμή που υπάρχουν επίσημες καταγγελίες οργανώσεων ακόμη και για δολοφονίες (η πιο πρόσφατη που θυμάμαι ήταν αφορούσε την περιοχή της Ομόνοιας), τέτοια περιστατικά δεν προκαλούν έκπληξη. Είναι όμως ευχής έργο να μαθαίνονται.

    Είχα έναν γνωστό (φίλο φίλων κτλ) που δούλευε στη μονάδα δίωξης λαθρομετανάστευσης ή όπως αλλιώς λέγεται. Δεν τον γνώριζα καθόλου καλά αλλά δεν μου έμοιαζε για το πιο ευαίσθητο παιδί για να το πω κομψά. Πρόσφατα έμαθα ότι παραιτήθηκε γιατί δεν άντεξε την αγριότητα.

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

