Οι μαθητές και το διαδίκτυο

1Μου προώθησαν αυτό το email που έστειλε σε φίλο μια μικρή μαθήτρια:

Update11-12-08: Το blog του συντονιστικού των μαθητών εδώ

«Από την Κυριακή το απόγευμα που ήμουν στον ιντερνετ παρατήρησα
ότι υπήρχε αναστάτωση, όλοι έκαναν αναφορές στα pm και στα tag τους
στον 15χρονο Αλέξη και στα διάφορα hi5, facebook κτλ γινόταν πολλές
συζητήσεις. Υπήρχε θυμός και διάθεση για αντίδραση και παρόλα όσα
έλεγαν οι γονείς μου κατάλαβα ότι την άλλη μέρα θα γινόταν χαμός.
Την Δευτέρα, όταν έφτασα στο σχολείο, μας κάλεσαν, όσους είχαμε
εκλεγεί στα 5μελή και στο 15μελές στο γραφείο για συζήτηση με την
διευθύντρια. Εκείνη μας εκβίασε με τις διάφορες τριήμερες και
πενθήμερες εκδρομές και μας έδωσε σαν μόνη εναλλακτική να καταγραφεί η
αποχή μας σαν περίπατος. Αμέσως μετά στην συνέλευση επικρατούσε χαμός.
Μας ήταν πάρα πολύ δύσκολο ως πενταμελή και δεκαπενταμελές να
ελέγξουμε τους μαθητές. Άλλοι φώναζαν, άλλοι έκλαιγαν και μέχρι να
ψηφίσουμε έγινε πανικός. Αυτά όμως δεν είναι ουσιαστικά.

Αυτό που θέλω να σου πω είναι ότι ολόκληρη την μέρα σήμερα
διοργανώνεται μέσω ίντερνετ τεράστιο κίνημα για αύριο με προωθήσεις
μηνυμάτων, βίντεο, ηχητικών ντοκουμέντων και άλλων. Από το πρωί είμαι
συνεχώς στο διαδίκτυο και στο τηλέφωνο, οι συμμαθητές μου με ψάχνουν
για να δουν τι θα γίνει αύριο. Έχουμε οργανώσει διάφορα, θα πάμε με
μουσικά όργανα στο σχολείο και με ειδικά βίντεο με σκοπό να ψηφίσουμε
ξανά σχετικά με την αποχή.
Απ’ όσο μπορεί να έχω πιάσει το κλίμα θα γίνουν αρκετές καταλήψεις
και πολλές αποχές (που συμβαίνουν ήδη). Το ιντερνετ έχει πάρει φωτιά
και εγώ βλέπω με τα ίδια μου τα μάτια τους πιο δεξιούς συμμαθητές μου
να έχουν εξεγερθεί απίστευτα. [Σου τα γράφω] όλα
αυτά και ειδικά το τι συμβαίνει στο ίντερνετ (msn, hi5, facebook και
άλλα) ακόμα κιαν ήδη τα ξέρεις. Αν θέλεις μπορώ να σου στείλω links
για μερικά site. Ένα είναι αυτό με το οποίο δεν πολυσυμφωνώ σε όλα:
http://mathitikiprotovoulia.wordpress.com/
Αυτά που βλέπω δεν τα έχω ξαναζήσει.»

Το θέμα κατά τη γνώμη μου όλες αυτές τις ημέρες είναι οτι έρχεται στο προσκήνιο μια νέα γενιά, μέχρι πρότινος άφωνη και φοβερά πιεσμένη. Μια γενιά της οποίας το μέλλον έχουν κλέψει οι μεγαλύτεροι με διάφορους τρόπους (περιβάλλον, παιδεία, εργασιακή ανασφάλεια κ.α.) Μέχρι τώρα ξεσπούσε (δεν μου αρκεί η εξήγηση «αναρχικοί» και «μπαχαλάκηδες» όταν γίνονται σε τέτοια κλίμακα επεισόδια). Τώρα αρχίζει να συντονίζεται μέσω διαδικτύου αλλά και να προσπαθεί να αρθρώσει το λόγο της στους φυσικούς κοινωνικούς της χώρους (το σχολείο). Πολιτικοί και media προσπαθούν και θα συνεχίσουν να προσπαθούν να χειραγωγήσουν, να εκτονώσουν, να εκμεταλευθούν την κατάσταση. Ομως η εικόνα που εγώ παίρνω μέρες τώρα απο τους δρόμους είναι πως δεν θα τα καταφέρουν εύκολα. Τα παιδιά αυτά ΠΡΕΠΕΙ και δείχνουν αποφασισμένα να βρούν τη φωνή τους, τα προτάγματα και τα διακυβεύματα της αντίδρασης τους. Το μέσο τους για αυτό θα είναι το internet.

  1. Έφηβος : Είμαι θυμωμένος και δεν μπορώ να ξεθυμώσω…

    http://efhbos.wordpress.com/2008/12/09/i_m_angry/

  2. Αχ ρε έφηβε. Κι εγώ με τόσα πολλά. Ομως πρέπει κάτι να τον κάνουμε τον θυμό μας. Δεν βγάζει απο μόνος του πουθενά γαμώ το

    • fffffffff
    • 11 Δεκεμβρίου 2008

    ΟΛΗ Η ΝΕΟΛΑΙΑ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ κανονίζετε τις συγκεντρώσεις, που εκφράζετε την αντίθεση σας απέναντι στην βυσματοκρατεία στους χαραμοφάηδες στην εξουσία στους ΑΧΡΙΣΤΟΥΣ πολιτικούς στον δικομματισμό στα ηλίθια κόμματα που βρήκαν ευκαιρία τον θάνατο του 16χρόνου για να διαφημιστούν, ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΧΡΗΣΤΟ ΒΟΛΕΜΕΝΟ ΚΑΠΙΤΑΛΑ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΤΟ ΜΕΛΟΝ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ μην σταματάτε, θυμηθείτε 17νοέβρη Η εξουσία της εκμετάλλευσης πρέπει να σταματήσει, ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΤΑ γκρεμίσουμε όλα και να τα ξανά χτίσουμε από την αρχή σωστά.

    ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ ΤΟ ΜΕΛΟΝ, μας έχουν καταστρέψει τα όνειρα μας, μας πίνουν το αίμα και γλεντάνε κράτος και μοναχοί με τον δικό μας ιδρώτα. ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΧΤΟΥΜΕ ΝΑ ΣΚΟΤΟΝΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ έχουν έναν σορό λόγους για να επαναστατούν.

    Καλό ταξίδι Αλέξη.

    • kakoskili
    • 11 Δεκεμβρίου 2008

    Τα «σκληρά λόγια» ποτέ δεν άλλαξαν την ιστορία πάντως.

    • mathitikiprotovoulia
    • 12 Δεκεμβρίου 2008

    Tα «σκληρά» όνειρα όμως δεν έχουν σταματίζει να ελπίζουν. Για ένα μέλλον που δεν υπάρχει ελπίζουμε να το καλυτερέψουμε. Με κάθε τίμημα. Vamos για τα όμορφα.

Σχολιάστε

