Πληροφορική και εκπαίδευση – συζητάμε στο Ευγενίδειο

1
Απόψε στις 8 το βράδυ συζητάμε στο Ευγενίδειο Πλανητάριο για την παιδαγωγική αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Πληροφορικής. Στην συζήτηση που θα συντονίσω, ο καθηγητής Τάσσος Μικρόπουλος, ο οποίος είναι διευθυντής του Εργαστηρίου Εφαρμογών Εικονικής Πραγματικότητας στην Εκπαίδευση του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και Πρόεδρος της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τ.Π.Ε. στην Εκπαίδευση, θα ξεδιπλώσει όλες τις πτυχές του θέματος αφενός εξηγώντας τις διαθέσιμες τεχνολογίες σήμερα, αφετέρου μιλώντας για τις ανατροπές που μπορεί αυτές να φέρουν στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, αν αξιοποιηθούν σωστά. Ο καθηγητής θα αναφερθεί ακόμα στις πρωτοβουλίες που έχουν ως σήμερα παρθεί στη χώρα μας και το εξωτερικό και θα φωτίσει τα κενά και τις ελλείψεις. Η δική μου εισαγωγή θα κινηθεί πάνω στην ιδέα ότι οι ΤΠΕ μπορούν να φέρουν μια κανονική επανάσταση ανοίγοντας την εκπαίδευση στην κοινωνία και το αντίθετο, θα πρέπει όμως να είμαστε προσεκτικοί. Διαβάστε περισσότερα στα σχετικά άρθρα μου εδώ , εδώ , εδώ και εδώ. Link στο Ευγενίδειο για πληροφορίες εδώ. Αυτά προς το παρόν, τα υπόλοιπα, τα λέμε από κοντά το βράδυ

Advertisements
  1. Για εμάς, που εργαζόμαστε βράδυ, θα υπάρξει κάποια ενημέρωση εκ των υστέρων;
    Θα μπορούσαμε να βρούμε το περιεχόμενο στο μέλλον από κάπου;
    Συζητήθηκε και η διαθεσιμότητα των τεχνολογιών (η διεύρυνσή της);
    Θα χαρώ με ένα δεύτερο post, ή κάποια παραπομπή γύρω από το θέμα.

    Να είσαι καλά,
    εσύ και οι δικοί.

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: