Και τώρα …Διαφημίσεις!


Αν βλέπαμε συχνότερα τέτοιες διαφημίσεις, εγώ τουλάχιστον θα γινόμουν φανατικός (ούπς) οπαδός (ααα) της εταιρικής(ωχ) κουλτούρας (άουτς). (Τι να κάνω τώρα να σβήσω τις μαλακίες που έγραψα ελαφρά τη καρδία; Να αυτομαστιγωθώ στην πλατεία Συντάγματος; Η να υπογράψω δήλωση μετανοίας; – Φτού γαμώτο, πάλι σκατά τα έκανα :-)

Advertisements
  1. Αλλο πραγμα Ματθαιε μου η ικανοτητα της εταιρικης κουλτουρας και του δεξιου της χεριου,του διαφημιστικου μηχανισμου να εγκαθιδρυει τη παντοδυναμια της χρησιμοποιωντας οποιοδηποτε περιεχομενο,οποιοδηποτε μηνυμα και οποιαδηποτε πληροφορια θα τη βοηθησει να επιτυχει το σκοπο της αυτο και αλλο το πραγματικο μηνυμα που ειναι συνδεδεμενο με τη εταιρικη φυση.Υπαρχει μια ολοκληρη κερδοσκοπικα κωδικοποιημενη μεταβαση behind the curtain(φανατικος,οπαδος,εταιρικη κουλτουρα,ολα αυτα μαζι εντωμεταξυ, μου θυμιζουν την αλλη μαστιγα των καιρων μας.Αυτο τον ιδιοτυπο μαρκετολαγνο εταιρικο φονταμενταλισμο,που ακομα παραμενει ανεγγιχτος-ευκολα αγγιζεις την οικονομια και το ιερατειο της,θα μου πεις-και που συνεχως,αφιονισμενα,πυρετικα πρεπει να παραγει αποτελεσματα,πρεπει να συνδυασει,πρεπει να ισοπεδωσει τον ανταγωνιστη και να εγκαθιδρυσει την παντοδυναμια του.Κατ-αναλωση:)

  2. Μπορεί να συμφωνούσα, αν η BMW δε χρησιμοποιούσε αυτές τις visionary διαφημίσεις για να κρύψει τις εταιρικές πολιτικές που της χάρισαν, μεταξύ άλλων εταιρειών, τον τίτλο του χειρότερου lobbyist του 2007, για το ενεργό ρόλο της στην παρακώλυση της καταπολέμησης της κλιματικής αλλαγής.

    • Maigret
    • 21 Ιανουαρίου 2008

    όπως κάθε οργανισμός / οργάνωση και η εταιρεία έχει ανάγκη το ‘όραμα’ και την πρόοδο
    μην ξεχνάμε τον Παρέτο και τον ‘καινότομο’ επιχειρηματία του – απλά μαθηματικά και παρατηρήσεις είναι –
    όπως κάθε οργανισμός / οργάνωση και η εταιρεία έχει τις ολιγαρχικές της ηγεσίες, τα ιερατεία του, τα politics, μην ξεχνάμε τον Μίχελς – τα χει πει, δεν είναι το αυγό του κολόμβου
    κάθε οργανισμ΄ςο / οργάνωση έχει τα συμφέροντά της – φροντίζει για την αυτοσυντήρησή της, το μέλλον της, όπως και εμείς σε ατομικό επίπεδο.
    Κι από την άλλη, ας μην καταγγέλουμε την πρόοδο κάθε φορά και σε κάθε της μορφή
    (η δημιουργικότητα θεωρείται πλέον από τις εταιρείες must – εξ ανάγκης – ας μην στιγματίζουμε, λοιπόν, κάθε προϊόν τους ως Φαρισαϊκό και φενάκη)
    Πρέπει να διακρίνουμε – να ξεχωρίζουμε / όχι να ισοπεδώνουμε.
    Εάν ήταν έτσι το ανθρώπινο γένος με όλα αυτά που έχουμε καταφέρει εν συνόλω θα έπρεπε να βάλουμε μια θηλιά ή να περπατήσουμε στο κενό αλά Ζαχόπουλος.
    Κι όμως δεν το κάνουμε, ξεχωρίζουμε το άσπρο από το μαύρο, τους λόγους να δημιουργεί κανείς και τους λόγους να καταδικάζει…
    Ίσως αυτό να είναι το πρόβλημα τελικά, ότι εμείς οι ίδιοι έχουμε πάψει να ‘ονειρευόμαστε’ κάτι πέρα από Πόρσε καγιέν και χρήμα, ίσως εμείς οι ίδιοι είμαστε ανίκανοι να δώσουμε στην πολιτική των ημερών μας το ‘όνειρο’ και την ‘ελπίδα’
    την ίδια δηλαδή τη φαντασία (να πιάσουμε τη μηχανική ‘στον άνεμο’)
    με την ‘φαντασία’ θα δούμε το τί πρέπει πραγματικά να παλέψουμε, σε τί θα πρέπει να σταθούμε απέναντι
    φοβάμαι τον αλαφροΐσκιωτο κυνισμό και τα θέσφατα του…φοβάμαι τους επίδοξους Όσκαρ Γουάλντ, μένω παρέα του στον ‘υπόνομο να κοιτώ τα άστρα’…
    τεσπα

  3. Παραγει η διαφημιση προοδο Maigret μου?
    Μαλλον επωφελειται απο αυτη.
    Απο την αλλη η εταιρικη δημιουργικοτητα,η καψερη,ειναι μια δημιουργικοτητα τοσο σαθρα διαρθρωμενη που καταντα καρκινικη στο τερμα της(πως αλλιως οταν κινητρο σου ειναι το αεναο κερδος και η διαρκης επεκταση?).Ο εταιρικος κυνισμος ειναι σφαιρες ανωτερα κυνικος απο τον αλαφροϊσκιωτο(το ακαδημαϊκο λουστρο και ο εφαρμοσμενος γιαπισμος του εχουν προσδωσει τα χαρακτηριστικα μια ιδιοτυπης techθρησκειας πια.Το βιωνουμε ολοι καθημερινα εχω την αισθηση.)

  4. Ουπς, έκανα φάουλ. Ομολογώ πως δεν μπορώ να στηρίξω την ελαφριά μου δήλωση, απλώς εντυπωσιάστηκα απο το βίντεο και χάρηκα που βρέθηκε έτω αυτή η BMW να το δειξει στον κόσμο. Ομως σας διαβάζω με ενδιαφέρον τώρα. Αντιλαμβάνομαι πως το ζήτημα της εταιρίας βρίσκεται στην καρδιά πολλών προβλημάτων και με ενδιαφέρει πάρα πολύ να καταλάβω με ποιόν άλλο τρόπο μπορεί να δούμε τις εταιρίες πέραν αυτού που για τόσους λόγους τις καθιστά ηθικά, οικονομικά και κοινωνικά επιλήψιμες. Για παράδειγμα η καινοτομία στις μέρες μας στεγάζεται σχεδόν αποκλειστικά κάτω απο τη σκεπή τους. Ακόμα κι όταν παράγεται σε ακαδημαικά περιβάλλοντα, τις χρειάζεται και τις επιζητά. Νομίζω ακόμα πως η διαφήμιση κρύβει και κάποιες ελάχιστες δημιουργικές δυνάμεις και σε έναν μικρό βαθμό μπορεί ενδεχομένως να διατηρεί μια ανεξαρτησία και να μας επηρεάζει όλους θετικά. Παρακαλώ, συνεχίστε :-)

  5. Εταιρική κουλτούρα;
    Τι είναι αυτό;

    άλλο πράγμα η καινοτομία και άλλο
    η κενοτομία…

    Ανέκδοτο μου φαίνεται το ταίριασμα της λέξης κουλτούρα με τη λέξη εταίρα, εεε εταιρία εννοώ …

    κι ένα σχετικό κουίζ για …αυτοκίνητα και οικολογική κουλτούρα…

    μόνο μία αυτοκινητοβιομηχανία έχει στο σήμα της …πράσινο …για να δηλώσει οικολογικές ευαισθησίες…ποια είναι;

  6. Βρήκα αυτό σε ένα μπλόγκ φίλου:
    Social Machines

    I wrote in a post a while back that corporations are social machines that exist for the sole purpose of making money. Because of that, I said, you can’t expect corporations like ExxonMobil to bother developing new sustainable energies, because they’re already making tons of money selling old, non-sustainable energies. And that’s all they ultimately exist for. To ask them to do anything else is to misunderstand the nature of the machine.

    Now former labor secretary Robert B. Reich has written a book on this subject, Supercapitalism, arguing that we should see corporations for what they are, and not anthropomorphize them. The book “urges new and strengthened laws and regulations to restore authority to the citizens in us” and argues that we ought to “separate capitalism from democracy, and guard the border between them” (quotes from a Publishers Weekly review on the Amazon page linked to above).

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: