Στην Policeμανία


Κι άλλα βίντεο έρχονται στην δημοσιότητα. Είμαστε όλοι σκηνοθέτες της ζωής μας ε… χα, χα! Τσίμπησα το βιντεάκι απο το Sourotiri που επιχειρεί ένα φιλότιμο μάζεμα ντοκουμέντων αστυνομικής βίας. Πολύ ενδιαφέρον βρήκα και τον διάλογο φοιτητή – Ματατζή στο blog του Fititakos. Και βεβαίως σας παραπέμπω στην έρευνα που δεν μου δημοσίευσε η εφημερίδα μου προ μηνών, ειδικά στο κομμάτι της όπου μιλάει για τους αστυνομικούς και τα στερεότυπα.
Οπως ο Συνασπισμός αποδείχθηκε σύγχρονη πυθία, λέγοντας πέρυσι οτι το άρθρο 16 θα κατέβαζε τους φοιτητές στους δρόμους για καιρό, θέλω να κάνω το ίδιο. Πιστεύω οτι υπάρχουν όλα τα συστατικά για ένα θερμό Φθινόπωρο. Μπάτσοι που ρέπουν προς την ψυχασθένεια και το φασισμό και μια νεολαία στριμωγμένη σε διαρκή άμυνα. Τα θέλει η κυβέρνηση η της έχουν ξεφύγει άραγε;

  1. Βίζα σε μετανάστες Αλβανία
    νταβαντζιλίκι σε πουτάνες Ουκρανία
    βρήκα επιτέλους κάτι να σπάσω την ανία
    θα πάω στην πολισμανία
    Κλήσεις σε εγκληματίες με παπάκια
    ξύλο σε επικίνδυνα παιδάκια
    έξτρα φράγκα από μπαράκια
    καλό παιδί η μαμά το κάνει μάκια
    Αγκαζέ με οικοδόμους και με κνίτες σε πορεία
    ντόβα σε μια πατρίδα με ιστορία
    από ένα Astra θα υπακούω σε άστρα
    χοιρινό με πατάτες στη γάστρα
    Σαν τον Zorro θα τιμωρώ με δερμάτινα και Ζ
    ήμουν στο ζήτα μπροστά μου όλοι πίτα
    έχω πιστόλι και στολή θα βρω γυναίκα
    ένας πολισμάνος μύθος σαν τον Μπέκα
    Στο σώμα ασφαλείας κάποιου επισήμου
    θα κρύβεται η gay ψυχοσύνθεσή μου
    τη δασκάλα που με χτύπαγε δεν θα κατηγορώ
    αφού το γκλόμπ μου τώρα θα ’ναι συνέχεια σκληρό

    Μανία, Είπα να σπάσω την ανία
    Μανία, Θα πάω στην πολισμανία
    Μανία, Να υπακούω σε άστρα
    Μανία, Γουρουνάκι στη γάστρα

    Ήμουνα βέρος Πειραιώτης μάγκας άντρας
    και τώρα γάβρος στα κεντρικά της Αλεξάνδρας
    Ω, μπαμπά πόσο μου λείπεις
    κι ο παππούλης μου ο Χίτης που μισούσε όλους τους χίπις
    Κι ο θείος ο Ορέστης που ήταν χέστης
    που μας ντρόπιασε όταν πήγε πυροσβέστης
    εγώ θα σας τιμήσω, θα χαίρεται όλο μου το σοι
    θα ’μαι καβλόμπατσος δυο μέτρα μπόι
    Θα κάνω βάρη, θα παίρνω τρείς και εξήντα
    θα βγάλω το άχτι μου θα ’μαι συνέχεια στη σπήντα
    θα αρχίσω σεμινάρια στα οικονομικά
    θα δέρνω όποιον δεν λέει καλά τα Ελληνικά
    Θα χώνομαι σε γιάφκες θα αφανίσω τα πρεζόνια
    θα παίρνω μεταθέσεις παρέα με γαλόνια
    θέλω η μάνα μου να βγει παράθυρο στο Σκάι
    με τίτλο: «Μάνα μπάτσου που γαμάει»
    Να σπάσουν τα τηλέφωνα οι Βλάχοι απ’ το χωριό
    να λένε στη μανούλα μου για το λεβέντη γιο
    δουλειές με φούντα, τα χρόνια που ’ν ’ τα
    Γιατί δεν πρόλαβα γαμώτο μου τη χούντα

  2. επίκαιρο video-clip στο οποίο ΔΕΝ πρωταγωνιστεί ο κ.Νικόλαος Τσίντζας

  3. :)

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

