Διευρυμένες ματιές στην ενημέρωση και την ζωή μας.

Χρόνια πριν σκεφτόμουν πως έπρεπε πια να βρω ένα τρόπο να γράφω στους φίλους μου ανα την Ελλάδα και τον κόσμο που έχανα για διάφορους λόγους. Που χρόνος για προσωπική επιστολογραφία όμως; Εστειλα δυο ομαδικά email και βεβαίως απογοητεύτηκα. Είναι δύσκολο να μοιραστείς τα εσώψυχα, ή τους προβληματισμούς σου με όλους τους αγαπημένους σου φίλους ταυτόχρονα. Υστερα ήρθε η εποχή των blogs. Παρόλο που έγραφα (και) για το internet σε εφημερίδες και περιοδικά, δεν είχε ωριμάσει μέσα μου η κατανόηση αυτού του τρόπου επικοινωνίας. Τέλος, με αρκετούς από τους φίλους – μοιραία – χαθήκαμε. Καινούργιοι άνθρωποι ήρθαν στο προσκήνιο και μαζί με αυτούς άλλαξε επιτέλους κάτι. Η διάθεση για προσωπική επικοινωνία έγινε πιο εξωστρεφής!
Tο internet είναι χώρος. Και φέρνει μαζί του περισσότερο την ανάγκη της συνάντησης. Εργάζομαι στα Μέσα Ενημέρωσης εδώ και 10 χρόνια. Εχω κάνει ραδιόφωνο, τηλεόραση, εφημερίδες και περιοδικά, έχω εκδώσει CDROM και έχω επιμεληθεί το περιεχόμενο sites σε μια προηγούμενη φάση του Διαδικτύου. Σήμερα αισθάνομαι για πρώτη φορά πως έχω ένα ολοκληρωμένο εργαλείο μπροστά μου. Λοιπόν ανοίγει το μάτι, πλουτίζει η ενημέρωση, αλλάζει η σχέση – μπολιάζεται με την υποκειμενική αλήθεια της επικοινωνίας – σε αυτό το δυναμικό παιχνίδι. Αυτά ελπίζω να συμβούν εδώ. Οπως βλέπετε ακόμα το blog βρίσκεται σε δοκιμαστική λειτουργία. Ούτε οι κατηγορίες του έχουν ολοκληρωθεί, ούτε η δομή του συνολικά και βεβαίως ούτε το περιεχόμενο. Σκοπεύω σιγά – σιγά να φορτώσω εδώ ένα μεγάλο μέρος του αρχείου μου. Θα προσπαθήσω να πλουτίσω αυτή την παρουσία με αμιγώς internet-ικα στοιχεία διπλα στα παραδοσιακά. Και ελπίζω στην πορεία να γίνουμε πολλοί. Μέχρι τότε: Καλωσήλθατε.

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

